Szállítási feltételek
Termékeink átvételére többfajta fizetési és szállítási mód választható Magyarország területén belül:
Szállítási módok:
GLS Futárszolgálat:
A www.palmaudvar.hu (https://www.palmaudvar.hu) oldalon megrendelt termékeket a Pálma Udvar Kft. (továbbiakban Kft.) megbízott partnere, a GLS Hungary Kft. (továbbiakban GLS) szállítja házhoz Magyarország egész területén. A kiszállítási díj minden termék mellett fel van tűntetve. Több termék vásárlása esetén a Kosár oldalon jelenik meg a teljes szállítási díj, amelyet a rendszer súly alapján számol ki.
A megrendelt termékeket a GLS feladástól számított 1-3 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre. A 1-3 munkanapon belüli szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő elérhető az általa megadott szállítási címen a szállítás napján.
A szállítási díj két kézbesítési kísérletet tesz lehetővé, amennyiben az első kézbesítés nem volt sikeres, a GLS futár írásos értesítőt hagy a címzettnél. Ha a címzett nem jelentkezik a GLS futárszolgálatnál, a futárszolgálat 5 napon belül még egyszer megkíséreli a csomag kikézbesítését. Ha ez alkalommal sem sikerült a kézbesítés, akkor visszaszállítja a csomagot a Palma Udvar Kft.-nek. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Raklapos kiszállítás:
Lehetősége van raklapos kiszállításra nagyméretű növények rendelése esetén, vagy több pálma rendelése esetén a rendszer ezt szállítási módot jeleníti meg. az ország egész területén. A megrendelt növényeket a kiszállító partner cég az áru felvételt követő 1-3 munkanapon belül szállítja le Megrendelő részére. A kiszállító partner minden esetben a kiszállítást megelőzen telefonon egyeztet a vevővel.
Személyes átvétel telephelyünkön:
Megrendelt csomagodat személyesen is átveheted békéscsabaii telephelyünkön. A rendeléstől számított 24 órán belül vedd fel velünk a kapcsolatot az átvétellel pontosítása miatt!
Címünk: 5600 Békéscsaba, Zsíros utca 6.
Nyitva tartás: Telefonon előre egyeztetett időpontban.
Személyes átvétel esetén négyféle módon tudsz fizetni:
1. Az online megrendelést követően online bankkártyás fizetési móddal átvétel
kiegyenlíted a rendelés végösszegét.
2. Az online megrendelést követően átutalással, az átvétel előtt kifizeted a
végösszegét.
3. A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) készpénzzel fizetsz.
4. A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) bankkártyával fizetsz.
Ingyenes szállítás:
Az ingyenes szállítás csak az arra a növényre vonatkozik amelynél fel van tünteve. Több növény vagy termék rendelése esetén amennyiben a van köztük ingyenes szállítással megjelelölt, egyeztessen velünk a szállítási feltételekről.
Fizetési módok:
Utánvét:
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor válaszd a “Készpénzben átvételkor” fizetési módot. Az utánvétnek NINCS plusz költsége.
Bankkártyás fizetés:
Bankkártyás fizetéskor átirányítunk a Simplepay fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. A megrendelés véglegesítése után láthatod majd a linket, ahol online kiegyenlítheti rendelését bankkártyával, így a futárnak már nem kell fizetned.
Minden esetben kérjük, hogy ellenőrizd a végösszeget és a rendelésed tartalmát fizetés előtt! A kifizetett rendeléseken módosítani már nem tudunk, csak visszautalni ellenőrzés után a fizetett összeget és új rendelést fogadni.
Banki átutalás:
A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja: K&H Bank
Kedvezményezett neve: Pálma Udvar Kft.
Adószám: 14961922-2-04
Kedvezményezett számlaszáma: 10400061-50515754-57481003
Banki átutalásos fizetés esetén a Kft. ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek csomagolását, és azok átadását választott szállítócég részére vagy készíti elő a telephelyen való átvételre. Ha a fizetés során valamilyen problémát észleltél (pl. megszakadt az internetkapcsolat), és emiatt bizonytalan vagy a kifizetés sikerességében, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal www.palmaudvar.hu oldal alján található kapcsolat menüben vagy a palmaudvar@gmail.com email címen.
A banki átutalások lekönyvelése 1-3 munkanapot vehet igénybe, ezután indul csak meg a rendelés feldolgozása, összekészítése.
Általános rendelkezések:
A Kft. a megrendelést követően a megadott e-mail címre visszaigazolja a megrendelést.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben a megrendelését a Kft. készlethiány vagy egyéb ok miatt nem tudja 5-10 munkanapon belül teljesíteni, erről tájékoztatja a Megrendelőt.
A Megrendelő az átvétel időpontjáig bármikor jogosult a megrendelését visszavonni.
Amennyiben a Megrendelő a csomag átvétele után szeretne a csomag tartalmát illetően panasszal élni, azt az átvételt követő 3 munkanapon belül teheti meg írásba palmaudvar@gmail.com e-mail címre küldve.
Hibásan/hiányosan kaptam meg a csomagomat!
Hogyan tudom ezt jelezni?
Mindent megteszünk, hogy a rendelésedet nem csak gyorsan, de pontosan is készítsük össze számodra. Sajnos hibák a legszigorúbb ellenőrzések mellett is előfordulhatnak, ezért elnézésedet kérjük! Arra kérünk, hogyha hibás csomagot észleltél, elsőként mindenképpen ellenőrizd a visszaigazoló e-mailedet, hogy a rendelés és a csomag tartalma egyezik-e!
Akkor lehetsz benne biztos, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, ha a korábban emailen megapkott számla tételei nem egyeznek a kapott termékekkel. Ebben az esetben minél hamarabb, legkésőbb a kézhez vételtől számított második munkanapig (tehát pl. ha hétfőn vetted át a rendelést,
legkésőbb szerdán) jelezd nekünk a palmaudvar@gmail.com email címen,
A hiányt/hibát csak olyan esetben tudjuk elfogadni, ha fényképpel igazolod, hogy rossz vagy kevesebb terméket kaptál, mint ami a számlán van. Hiányos termék esetén kérjük fotózd le a dobozt is, amiben érkeztek a termékek, a doboz mérete ugyanis információ-értékkel bír számunkra. Határidőn kívül, vagy fénykép hiányában sajnos nem tudjuk ellenőrizni felvételeinken, hogy valóban hibásan kaptad-e meg a csomagot.
Az elállás/felmondás visszaküldés
Ha elállsz ettől a szerződéstől, az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulásod adod; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terhe.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazoltad, hogy azt visszaküldted: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Te viseled.
Kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelést meghaladó használat miatt következett be.
Ha kérted, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szerződéses szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén köteles vagy megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget.
Az általános 14 napos elállás lehetősége élő növényekre nem vonatkozik. Vásárlástól való elállásra, visszaküldésre nincs lehetőség. (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5c pontja)
Ejárás hibás ár esetén
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
- 0 Ft-os ár, vagy irreálisan alacsony ár,
- kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).
Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
Garanciális feltételek
A műszaki termékek vásárlása esetén a garancia 1év, céges vásárlóknak 6 hónap a vásárlás napjától számítva. A garanciális ügyintézéshez a terméket vissza kell küldeni a Pálma Udvar Kft. 5600 Békéscsaba Zsíros u 6. címre. A garanciális ügyintézéshez csatolni kell a termékhez a számlát és a hiba leírását. A hiba kivizsgálás és javítás maximum 30 nap. Amennyiben a termék javítható, akkor cseredarabot vagy pénzvisszafizetést nem áll módunkban felajánlani.
A termék nem rendeltetés szerű használata garanciavesztéssel jár. Kiemelten vonatkozik a fűtőkábelekre melyek használatát a termék leírásánál és a https://www.youtube.com/@palmaudvar/videos vieókban mutatjuk be. A kabelek tűzveszélyesek, így hibás alkalmazás esetén a garancia nem érvényes. (pl. kábelek keresztezése és kábelek használata összetekert állapotban tilos az ebből eredő károkért nem vállalunk felelősséget)